Tokio Hotel VS Green Day

Jag och Jossan brukar debattera om vilka so är "bäst". Green Day(som Jossan är besatt av) Eller Tokio Hotel(som är mina favoriter)


Green Day:

Självklar så har Green Day lyckats med andra bra låtar som: 21 Guns, American idiot.

Men jag tycker inte om hur dom "är". Som på röda mattan när Billie Joe vra full och sa till Kenza att han blev hård i brallan(byxorna) av att prata med henne...hahah. Det var kul men så oprofitionellt

Men Kenza fick nog ett minne för livet...en 38-åring...nej, förlåt en 37-åring "raggade" upp henne. Haha.
Visst är det kul och fetsa och sånt... men seriöst...väx upp lite.

 
Ett band med talang. Men Billie Joe
blir ju snart 40. Snart gubbe.



Så nu ska jag förklara vad som gör TH speciella:

1. De är skit bra!
2. De har grymt pop/rock sound.
3. De spelar inte nakan på scen som Billie Joe...haha
4. De verkar ha fina personligheter.
5. När man väl har börjat lyssna på dem så kan man inte sluta...
6. De har helt underbara texter.
7. Deras låtar ger ett budskap. 
8. De kämpar för vad de tycker om.(annars hare de inte kommit så långt som de gjort.)
9. De har speciellt sound och stil. Har men sett/hört den en gång så kan man inte glömma dem.
10. Deras låtar skapar känslor. Och det är därför som jag lyssnar på dem. Äntligen kan jag lyssna på något annat än svensk rapp som har betydelse i låtarna. Jag älskar deras Musik.


Fina Grabbar!
Från vänster Gustav Schäfer, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg Listing.


Jag har ju skrivit mina favorit låter i ett annat inlägg här:
http://dippsy.blogg.se/2010/january/mina-favoriter-1.html

Men min absoluta favorit är:  
http://www.youtube.com/watch?v=YjyNsDt7wuA


Jag och Jossans debatt:

Jag: Green Day är konstiga. Som på intervjuvn på röda mattan med Kenza.

Jossan: Haha, det var kul. Men dom har ju erfarenhet.

Jag: Amme, Tom var ju värsta playern när han var 16.

Jossan: Hahahahaha, det var inte så jag mena!?!?!

HAHAHA...





Kommentarer
Postat av: jjossan .

hahahhahah , men för fan sabina !!!! jag älskar green days personligeter och deras MUSIK :D <3 kolla klipp på youtube typ green day funniest moments hahahahah :D <33

2010-01-21 @ 18:46:42
URL: http://jjossangreenday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0