Mina Favoriter!

Mina favoriter

Ni vet nog att mina favoriter i musik området är Tokio Hotel!
Och jag tänkte tipsa om dem, vilket kommer bli svårt efter som ajg gillar i stort sätt alla deras låtar...

Me de som är extra speciella är: Hilf mir fliegen, World Behaind my wall, In your shadow , Phantomrider, Attention och Durch den monsun.

Men för er som inte gillar dem. Ta och ge dem en chans! Lysna på texten och ta reda på budskapet.
Jag gillar Tokio Hotel mest för deras låtar, men också för deras personligheter.
De verkar så omtängksamma. Så klart kan man inte lära känna några genom en tidning.
Men vad man läser så tycker man att de verkar underbara.
 
Läs det här:
Vad skulle ha hänt om bara en av er hade blivit känd? Kunde ni ha varit oskiljaktiga två vänner?
Tom:
Jag tror det! Det skulle kanske ha utvecklats till olika riktingar först. En hade blivit musiker och den andra skulle kunna ha gått till Universal. Men vid det tillfället då en av oss skulle ha blivit väldigt framgångsrik, skulle han även ha dragit den andre in. Bill skulle ha gjort mig till hans manager eller så hade jag studerat industridesign så skulle jag ha anställt honom.
Bill: Inga rykten om detta, snälla. Vad jag menar med det är att jag bara som leker med mina tankar. Men om jag skulle sjunga någon annanstans, utanför Tokio Hotel, skulle jag aldrig göra det utan Tom. Även om jag var ensam på en bild så skulle jag behöva honom bakom mig och stötta mig i ord och handling. Vi fungerar inte ordentligt på egen hand.

Det är så gullit. De är också vegiterianer för djuren.


Fina grabbar!

Läs hela intervjuvn på Mirre´s mtv blogg.

(Jag råkade ta fel ketegori när jag skrev det här inlägget...haha så nu löser jag det på mitt krångliga sätt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0