Zimmer 483 live

Idag var det ännu en rolig dag på praon(Skivlagret Norrköping) men fina lilla skiten Jannike!
Det råkade komma något litet med i min väska idag igen. Jo, det är DVD:n Zimmer 483!
Jag har bara lusta att placera röven i sängen med ett par feta hörlurar och datan mitt framför mig och njuta av grabbarnas fina musik! Men...nej. Det går ju såklart inte.. Nu ska jag äta lite och sedan ner med Mammi till stan( Mat affären alltså!) Och köpa lite till bla Sex hos mig.

För er som gillar new moon(Twilight-sagan) så finns den ute på skivlagret i ingelsta shoping!
För bara 169? Kommer inte ihåg priset men det är ett bra pris. Det "ska" kosta 200, så passa på!
Det gjorde Jannike, hehe.

Nej, nu ska jag proppa i mig lite mat och sedan rota i köket efter några produkter och så länge får scream- skivan spelas i hög volym!


En lycklig ägare av Zimmer!

Kommentarer
Postat av: isabella l .

Najsigt värre =) Ladda TH-kväll innan konserten? Haha :D <3

2010-03-18 @ 19:02:19
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0