Vat ej fan vad det är med vissa människor...

Okej för det första så skaulle jag in på aftrobnadet för att kolla lite nyheter efter som vi inte har någon tidning. Jag blev så jävla arg... vissa människor är fan sjuka i huvudet och behöver hjälp...

Jag kunde inte låta bli att kolla på en liten artickel om Tokio Hotels konsert här i Sverige och.. vad ska jag säga.. jag blev fan jävligt besviken kan jag säga. Jag försår att man har olika musik smak och illar olika saker. Men om man ska skriva om en konsert så kan man väll komma med något possitivt? Jag ska inte komma med en massa elakheter men man kan vell inte skriva vad som hellst i en av sveriges största tidningara hemsida. Visst ska man skriva ved man tycker men till en viss gräns. Själv har jag drömmt om att vara en reporter och jag kan säga att om man skirivar så här å har man inte hemma där. Och jag tycker att aftonbladet kan ha lite koll om vad som visas på deras hemsida. Om tillexempal jag skulle skriva om ett band eller en artist som jag inte tyckte om så kan man skriva "trots att jag inte tycker om denna musik så tyckte jag att de gjorde en bra konsert uten fel och blablabla" och inte "Det är något som saknas..ett par riktigt bra låtar" Fan vissa växer tydligen inte upp... suck.




Här är en omogen människas artickel:




Tokio Hotel har ett brinnande piano – men inga låtar

Kurvan över nya fall av stämbandsinflammationer bland flickor, 8–18 år, i Stockholms län pekar troligen spikrakt uppåt just nu.Läkarräkningen kan skickas till Tyskland.Globenområdet ser ut som en övergiven festivalcamping. Drivor av plastmuggar och liggunderlag är spåren efter de fans som väntat i kylan.Med tanke på röran är det konstigt att läktarna inomhus gapar ganska tomma. Lokalen knappt är fylld till hälften, men det låter i alla fall som om stället är knökat.Alla tjejer gallskriker redan när en ljuskille testar strålkastarna och slutar inte förrän två timmar senare.

Sätter hjärtan i brand

Orsakerna till skrikhysterin heter Bill och Tom Kaulitz, två tyska tvillingar som har satt unga hjärtan i brand med sitt bands melodiösa rock sen genombrottshiten ”Durch den monsun” släpptes i hemlandet 2005.Stjärnan av de två, androgyne sångaren Bill som just utropats som stilikon av självaste Karl Lagerfeld, har klippt av sitt fjädriga emotroll-hår till förmån för ett överdimensionerat bakåtslick.



Tafflig tonårslyrik

I den nya frisyren och svarta skinnkläderna från DSquared2 ser han nästan exakt ut som Rihanna. Om Rihanna hade varit en tanig vit pojke från Sachsen-Anhalt vill säga.Looken är okej. Den taffliga tonårslyriken med alienationstema, framförd med vän sång över Rammstein- och Scorpions-rock inte lika acceptabel.Tokio Hotel bjuder visserligen på klädbyten, ett brinnande piano, konfetti och dubbla omgångar extranummer, men det är något som saknas. Några riktigt bra låtar till exempel.




Ursäckta mitt utbrott, men jag orkar fan inte läsa dett om människor som gör vad de kan för att få glada fans. Det spelar ingen roll om det är TH eller någont annat band ellet artisst...det får tillräckligt mycket kretik av andra. Varför dehöver mäniskor ALLTID leta så jävla myckt fel?
Jävligt omoget sätt att skriva på om vag ska säga var jag tycker..det fans inte en enda possitiv sak. Och TRO MIG det finns flera possitiva saker hos alla!!

/ PS: Jag vill vara noga att alla fatta att jag inte manade att man inta får säga vad man tycker..det handlar om hur man skriver och respekterar folk.


Kommentarer
Postat av: jjossan

Vettig människa haha (:

2010-03-05 @ 23:50:24
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0