Varenda cell i mig

Hehe, nu lovar jag att jag ska skriva ett glatt inlägg som inte innhåller th.

Jag är bara uttråkad och trött, har egentligen inget att blogga om... sitter och längtar efter sommaren här. Någon med som gör??

10 skaer jag känner just nu:
Japp, min data och mobil är cp..
Japp, jag mår skit...
Japp, jag har tråkigt..
Japp, jag är arg..
Japp, jag jag skinker(måste ducha..höhö)
Japp, jag vill ha sommar!
Japp, jag har vinter depp..
Japp, Jag sitter och dränker mig i emo texter(fin rapp som kallas för emo)
Japp, jag borde plugga
Japp, Varenda cell i min kropp vill springa ut och dansa, hoppa eller dra till en flygplats och hoppa på ett paln

Någon som känner igen sig??hehe

Kommentarer
Postat av: Jancizz

Bina!! Kolla mobilen!! Svara snabbt! Ska du med imorron elr?? :D <33

2010-03-05 @ 21:48:16
URL: http://jancizzanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0