Vår lätta TH tävling

Issa och jag har bestämt oss för att i sommar ska vi åka till tyskland och se TH live(om de har någon lite konsert) vilket vi hoppas på:-) Vi funderar på om vi ska ta bil eller flyg...och vilket sätt som är det bästa sättet att du på...att kracha med flyget eller sjungka med färja..hmm??

Efter som en bil har begränsat med plattser (hehe) så kan vi inte ta med alla i vårt lilla gäng. Jannike och Jossan fick svara på vårt lätta lilla test. Efter som Jannike och Jossan inte är så där jättestora fans(men tycker att de är helt ok till och med bra;D) så vill ju båda följa med. Någon med som vill??


Här är våra frågor om det är någon som vågar utmana sig själv? Ni kan ju pröva?
Så kommer svaren + Jossans och Jannikes svar upp;)

Vinnaren får inget pris men vad sägs som en länk?
Jag har inte så stör blogg men, men;)
Lycka till!

Frågor:
1. Vilket år slog TH igenom?
2. Villken låt var det som de slog igenom med?
3. När fyller Bill och Tom år?
4. Vilken skiva kommer det flesta låtar från på engelska på albumet Scream?
5. Vad heter Gustav i efternamn?
6. Vad betyder: Leb die secunde?
7. Villka är huvudrollerna i musik videon Automatic?
8. Vilken stad bodde de i?
9. Vad heter deras turne?
10. När släppte de deras första engelska album?

Ha det bra;)


Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

1. Tokio Hotel slog igenom år 2005.

2. De slog igenom med låten Durch den monsun ( monsoon ).

3. Bill & Tom Kaulitz är födda den 1 september 1989.

4. De kommer från det albumet Zimmer 483.

5. Schäfer.

6. Typ Lev varje sekund ? På engelska är et ju i allafall ; Live the second.

7. Alltså det är ju både robotar och bilar , men om man ser till texten tror jag att du syftar på robotarna.

8. De kommer från Magdeburg.

9. Deras turné heter Humanoid City.

10. Deras första engelska album var väl Scream ? Det utgavs i allafall 7 juni 2007.



Ni förstår väl att jag faktiskt vill hänga med ? Jag skulle faktiskt tycka att det är kul fast de suger hahaha (; nej då , de är faktiskt bra ;D <3

2010-03-02 @ 19:53:56
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

Juste , jag ska inte ta med en pistol hahahah :D

2010-03-02 @ 19:54:41
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

jag kollade inte alls på nätet ? ;s xd

2010-03-04 @ 19:40:17
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0