Mina korvar länmar mig...

I morgon åker två av mina favorit korvar och jag får inte tfäffa dem på länge. Min fina vän Jannike åker till USA och ska gotta sig i bla New York. Jag ville bara önska dig en rolig resa och jag hoppas att du har jätte kul! Jag kommer sitta här hemma och tänka på hur underbart du har det. Hehe. Aja, älskar dig vännen.

En av mina andra koravar ska åka(min syster)och ha det bra och svettas reält i Mallorka. Hon ska på träningsläger och när hon kommer hem ska jag åka iväg så vi kommer inte att se varandra på väldigt länge. Det är både skönt och tråkigt. Jag kommer ju att sakna henne. Men jag får hoppas att hon kommer att ha jätte kul!




Min fina syster!

Haha, bilderna på mig! De är så klart tagna av syrran när vi tar små prommenader med kameran.


Kommentarer
Postat av: Jancizz

Kommer sakna dig jättemycket :O <333

Ha en bra födelsedag och ha kul! Ha ett bra lov också! :) <333<333<333 Kramar Jannike <33<33<33<33

2010-03-31 @ 19:57:47
URL: http://jancizzanderson.blogg.se/
Postat av: Jancizz

Just det, messar dig imorron bitti innan jag åker ;)

Älskar dig också såklart!! Grattis i förskott älsklingen! :) <33<33<33<33<33

2010-03-31 @ 19:59:37
URL: http://jancizzanderson.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

Frågestund på min blogg ♥ Fråga precis vad du vill , jag svarar på alla frågor ! Ha en trevlig kväll =)

2010-03-31 @ 20:45:47
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0