118 100

x                                                                            mvvvvvvvvvvv < (Det var Issas söta fågel  som skrev)

Jag, sitter då hos Issa och lekar lite med hennes fågel(Jätte söt!) Vi ska ha en sex hos mig kväll igen och denna gång ska vi äta hos Issa.

Förut så smsa jag och mina kompisar till 118 100 och här kommer några exempel på vad vi skrev och fick för svar:

Fråga: Vem är Dippsy?
Svar: Dippsy är det gröna telletubbin, han är en riktig stjärna bland barn. Han är störst till storlek av de fyra telltubbisarna. Dippsy gillar att dansa och sjunga.(Det sissta var sant)

Fråga: Vem är www.dippsy.blogg.se?
Svar: Vi tror att dippsy är en söt tjej som jusst fyllt år och som på dagarna leker med sina kaniner och skäms över Hanna. Vi tror att hanna bor i närheten av Åseda och är lite hemligt kär i en tjej!
Waata f**k?

Fråga: Vem är Sabina Franzén?
Svar: Vi tror att Sabina är en glad tjej med en opssetiv inställning i livet. På fritiden umås hon säker med kompisar och är troligtvis smått känd för sin underbara humor. Hon gillar nog att resa och skulle göra det oftare om hon bara hade pengar nog. I ävrigt fick jobbar hon på som vanligt även om hon inte har hittat sitt drömjobb än.
ÄNTLIGEN något som stämmde...fast kanske lite för mycket eller?
Haha, jag är fan rädd för 118!


Efter som jag inte är hemma så får det bli en data bild!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0