Snabb colage!

Här kommer ett snabbt litet colage med fina kläder från: Halens. Det finns några små saker jag skulle kunna tänka mig att ha!



Vi börjar från vänster!

Tunika:
En fin blommig tunika som bara skriker sommar och det gillar jag! Det har
en sådan fin och bekvam rygg med en liten U-ringning. Jag bara älskar färgerna!

Armband:
Armband med dels nitar och tunna silver.
Snyggt!

Bälte:
Ett tunt bälte med nitar, snyggt till tex en stor pösig tröja och snygga schorts!

Väska:
En riktigt snygg väska med fransar. Fransar är inte riktigt jag med i detta fall
skulle jag gjärna villja ha lite släng på! Den ser också rymlig ut(Behövs!)
Men jag skulle nog aldrig stå ut med ha ha väskan på armen hela tiden.
Vill ha ett band att slänga över axeln!

Bälte:
Ljus brunt flätat är så sommar. Och jag älskar att den är lite tjock.
Sitter här och före ställer mig i den..hehe.

Armband: 
Detta armband är ju super gulligt med rosetten! Den är ju bara klockren.
Med jag slår jämt i cp knölen när jag har sånna armband och går runt med
 en svunnen handled. Hehe, smycke prodlem..någom med som har det?

Leggins:
Blommiga leggins är jag inte säker på. Kanske om de är ljusa och knä långa?
Jag har ingen aning. Vad tycker ni? Hiss eller diss?

/PS: kommentera liter med va? ;P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0