Sex Hos Mig

Mitt i denna kalla vinter så måste man ha litekul och mysigt eller hur? Därför har jag och några vänner bestämt oss för att ha ett litet eget halv åtta gos mig..fast sex hos mig för att det skulle låta lite roligare..höhöh(Men framföar allt att jossan säger att hon kan laga mat fast vi inte tror henne, så upp till bevis nu va?)

Det kommer att utses en vinnare(kommer att bli jag hehe) som lagar bäst mat som består av 3 rätter:
Förrätt,Varmrätt,Efterätt. Och det kommer bedömmar på nåra delar.

Detta kan vara kul om man bara väntar på att våran ska bryta ut. Du kan ju komma på något annat än att laga mat, som tex kariokekväll eller något. Var påhittig så kommer men ur denna viterdeprition.

Jag antar att det kommer se ut som något som detta:

byby<3

/PS: Jag kommer inte att ladda upp några nya bilder nu efter som min gammla mobil inte får någon kontackt med varekn min data eller denna. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0