Romme

Nu ska jag berätta om min roliga Romme resa.


Vi åkte tidigt på morgonen och det tog fyra timmar att åka från Norrköping. Men det var inga problem efter som att jag och Jannike gjorde oss hennestadda och bekväma. När vi väl var framme och hade fått våra skidor så gick jag, Linnea och Jossan och började i det två bran backarna som var väldigt lätta. Efter en kort stund vågade vi oss upp i lite högre backar och då join Anton oss. Vi åkte sedan i en massa roliga backar och hade väldigt kul.

Men sedan började dagen gå mot sitt slut och vi bestämde oss för att avsluta med en svart backe på andra sidan berget. Men mitt i backen så ramlade Anton och honnoms skda gick sönder. Vi andra fick åka ner medans Anton fick gå ner. Då var det ca 10 min kvar innnan vi skulla samlas. Så Linnea och Jossan skulle åka och säga till våra lärare att vi skulle bli lite sena. Anton och jag lyckades fixa skidan.

Och vi tog en galj lyft upp för en skit brant backe var på Anton ramlde i mitten av backen. Och han fick nerv brott. Jag sa då att vi fick gå upp för redten av backen. Men Anton tog två steg och satte sig sedan ner var på jag också fick nerv brott och började skirika högt till honnom( Vilket var fel av mig..förlåt) Sedan ringde min mobil och Jannike svarade och jag började skrika på henne också(Fölråt igen)

Vi gick sedan av lift backen och in till det sarta som vi hade börjat på. Sedan hörde vi en skoter och vi fick skjuts. TACK OCH LOV! Annars skulle vi aldrig kommit fram. Men det var jävligt läskit! Han åkte typ 200km upp för den svarta bcken och sedan ner för nästa var på en av våra lärare stod med kameran i högsta hugg!

Haha, det var i alla fall skit kul!


Min fina Natalie sov sött under halva buss resan dit. Lat mask!


Jag innan jag hade lagt mig ner i en stor hög med benen över Jannike..
hehe.


Men Linnea...man ska ha glasögonen över ögonen och inte näsan och munnen...


Trubbelmakaren Anton i backen..hehe!


Jossan var bra och lärde sig snabbt precis som Linnea och Anton!

Nej, nu ska jag packa upp min feta väska och fixa mig lite!


Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Ta bort bilden på mig !!!!!!!!!!!!1

2010-03-13 @ 16:24:25
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0