Rock Hard

Just nu så jobbar jag i skolan med ett tema som handlar om sex och kärlek och jag har nyss hjort en passande framsida. Där det står en bra text. Jag snodde den från en tröja som haar sålts för att stödja och ge pengar till HIV smittan. Der har sålts som for av en tröja deär det står: Rock Hard, Fuck Safe. Jag tog texten från denna tröja:


Det är då denna tröja. Det var Tokio Hotel som har designat denn så att fans skulle köpa den så kunde de få in pengar och ge till HIV drabbade. Det har självklart inte skrivit FUCK utan de har ju såklart bytt ut  så att det blir F***Safe. Ja, ni fattar.

Min lilla ide blev sedan så här:

Jag ska öägga till skuggor och små detaljer mm.

Så vad tycker ni?
Eller ska jag göra om den??


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Jättefin =) Och bra budskap ;) På min ska det stå ''Psst! Glöm inte kondomen!'' HAHAHA :D

2010-03-16 @ 21:38:22
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

Haha ,mendenär jättefin =)

2010-03-16 @ 21:57:30
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0