Nelly!

Det hjälpte lite att kolla på kläder, jag blev gladare! Hihi, kläder och choklad är en tjejs bästa medecin!
Jag hittade några godingar från nelly denna gång.


Okej, jag glömmde kolla hur mycket kläderna kosta mm.
Så jag tänkte säga lita vad jag tycker om dem istället.
Vi börjar med tröjan högst upp till vänster!

En mysig sommarkvälls tröja tycker jag. Det har en fin färg och stor fluffig och mysig.
Snygg till jeans schorts, knär långa jeans.

En fin kavar, med lite pynt på axlarna. Kavaj med schorts är snyggt!
Egentligen skulle jag vilja ha en marin blå kavar med ränder innnuti. Svart vita ränder.

En halvlång midja och långa armar. Vit och lysande med snygga axlar. Najs!
Går att ha till det mesta!

Yttligare en kavaj! Super snygg.
Lägg till ett halsband så är den perfa!

Knä långa är också snyggt. Om det är lita kallare kan det vara söknt. Det passar presis som jeans med det mesta och stora tjöjor och en liten väska över axeln. Yeeh!

Vad ska jag säga jeans schorts är alltid lika snyggt och det är sommarens plagg år ut och år in! Jeans schorts är ett måste på sommaren!

Och att ha det i en snygg färg som lyser upp outfitsen är bara klockrent! 



En sammanfattning.
Ringar är super snyggt och med en svart sten eller ett litet budskap kan de inte bli bättre!
Love it'

Armband i läder är så läckert! Och med eågra nitar ellea annat på är det bara för snyggt!
Det guldiga är snyggt och man kan lätt matcha det med annat.

Väskor gillar vi. Eller hur? Och små med något gullit påsom dragkedja, nitar i guld, silver och svarta.
Puss på väskor!

Och nu kommer vi till bilden i mitten. En väst av kedjor är bara så snyggt! Den gillar jag verkligen!
Så himmla snygg!

Annat sommar snyggt som jag inte hittade nu är ju blommiga små kläningar eller tröjor i många färger och snygga solglasögon! Och spets så klart!

Vilka sommar kläder gillar ni?
Har ni några favoriter?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0