My Girls!

Nu har mina tjejer åkt och det är dags att städa det sista från sex hos mig! Det blev en lyckad kväll då jag stod för maten och jag är nöjd med min insats. Ska hoppa i sängen också för i morgon kommer kusinerna och jag måste henna plugga med! Ja, vi hörs då i morgon! Puss!




Som ni ser så har jag inte fixat håret och så. Men idag så hade jag på mig mörkblå jeansleggins, ett svart linne och se halvlånga tröja med tjocka tråder från monki!
Jag har också lyckats öka min lilla TH samling mer en gammal live DVD schrie(+ Zimmer 483 liva och skivar Scream) Någon gång så kanse issa och jag ska ha en lite TH kväll:P!

Puss och tack för en fin dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

OFC att vi ska =) Btw. tack för en lyckad kväll =)<3

2010-03-19 @ 23:36:47
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Du va ju med i min outfittävling men kan du länka en outfit att tävla med för jag kom direkt till din blogg när jag klicka på länken :( ? :)

2010-03-21 @ 13:14:31
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0