My Chemical Romance

Jag gillar all musik men jag har alltid gillat popp/rock/popprock lite mera. My Chemical Romace är ett bra band-lite äldre då men, men- som har två väldigt fina låtar. Som dessa två- Cancer och Black parde


My Chemical Romance- Cancer




My Chemical Romance- Black Parade


Jag tycker att dessa låtar är jätte fina och de är rent ut sagt underbara...jag lyssnade litepå detta band när jag var lite mindre.

Har ni några favoriter?
Eller tycker ni om MCR(My Chemical Romance) och då har några fina låtar av dem?

Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Hahaha kom du på att dem är bra nu ? ;o jag äslakr deras låtar ; speciellt cancer & teenagers :D

2010-03-16 @ 20:57:41
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0