Mina favoriter

Haha, misstolka inte rubriken nu... jag ska inte skriva hur mycket jag vill åka och se Tokio Hotel! Fyf*n vad jag vill då!

Äh. det här inlägget gäller smycken nu. Jag tängte visa några favoriter nu.


Här är mina favorit ringar. Jag har alltid tyckt att det är snyggt att dränka sina fingrar med ringar men jag har aldrig kunnat använda några. Jag hatar egentligen saker som sitter hårt runt min kropp. Jag har bara 8 st nu men det ska utökas!


Mina favorit örhängen som jag fick av min fina vänn Tina!


Fina armband som passar till en gullig sommar outfits. Och som ni ser:
nyckte till hjärtats lås:-)


Fina päl armband som passar til sommaren och det längst till vänster med an massa olika pälor är en frelsarkrans(stavning?) som jag fick på konfirmationen. Varje päla har en betydelse.


Ta ett nit armband och blanda lite stilar som denna lilla samling!


Ett svart långta armband som är dämpat om man har mycket på armar och fingrar.


En kedja som man kan använda som axelsmycke och armband och allt möjligt! Kedjor äger!



En fotlenk som jag ofa använder som axelsmycken på avarta tröjor.
Den har fina berlocker på;)


Ett gammalt armband som man fick från någon tidning? Undrar varför jag inte använt det tidigare? Och min första ring...haha var bara tvungen att få med denn! fast mina fingrar börjar tjocka till sig..hehe


Lite fina smycken som jag borde börja använda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0