Kusiner!

Nu ska jag göra mig i ordning..ni vet det sissta innan man drar. Har tagit på min lackleggins, ringar, armband, en vit skjorta och har inte orkat göra något med hårat men skit samma. Jag tror att det får bli min kära skinn jacka från New Yorker i tyskland.
Åhh, vad jag vill tilbaka. Visst landet är inte det varmaste men jag gillar att se mamma glad när hon träffar sina vänner och släktingar och jag måsta säga att jag vill åka till tyskland och äta frukost där varje dag..hehe.
Jag får hoppas att det blir någon liter resa i sommar!


Här är mina fina kusiner på mammas sida. (De bor här i Sverige men vi
har dragit ner till tyskalad med endel av dem) När man ser denna bild så
skulle man nog inte gissa att jag och michelle var syskon utan mer att
jag och skiten som sitter berdvid mig skulle vara syskon. Och michelle och
andra skiten bredvid henne med blånt håt skulle vara syskon.
Älskar mina kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0