KaptenKrok!

Hehe, asså var bara tvungen...


Jag: Mamma, det finns ingen krok till lycktan(en sådan man hänger i förnstret)
Mamma: nae, men då får jag vell fixa en..
Jag: Annars lånar vi kaptens krok...haha fattar du?? Asså kaptenkrok?? HAHA så rolig jag är!


Hehe, jag var rädd för honnom
när jag var en liten korv!


Nu till lite socialare saker!
Jag var tvungen att hoppa i duschen igen..efter att ha skitit som ett djur med damsugarn(städa mitt rum)
Så ska äta tomtegröt nu(kommer alldrig sluta säga tomtegröt!! Tro mig, när jag är 80 bast kommer jag att sita på pantionatet och ropa: "ska vi äta tommtegröt ikväll?!")


Jag för en ett tag sedan..har svarta naglar nu;) 

Kommentarer
Postat av: isabella l .

Haha min lillasyster säger tomtegröt :) Hon är 6 år :') Hahaha <3

2010-03-07 @ 20:00:06
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0