Kann es wirklich wahr sein?

Kan det verkligen vara sant?
Jag och Issa-vi vet att det fortfarande inte är bestämt alls-men vi knaske ska dra till frankrike eller Schweiz och se ingen mindre än TOKIO HOTEL!!!

Jag kan knappt fatta det?? Jag vet ätt det förtfarande bara är drömmar och att vi bra kollar priser och flyg men...
JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ DET!! KAN NI FATTA??? OMG! Och om det blir så så blir det den 2 eller 3 april!!! SÅ DÅ KOMMER JAG ATT VARA DORTA PÅ MIN FÖDELSEDAG!! JAA!

Nepp jag ska inte bli för glad här... vi pratar ju bara om det. 


Jag har sagt det förut och säger det igen...VÄRLDERS FINASTE KILLAR
SOM TILLSAMMANS ÄR VÄRLDENS FINASTE BAND!

MEN..inget är bestämt.


Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Haha , glöm inte mig ;)

2010-03-02 @ 19:38:15
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/
Postat av: isabella l .

BÄSTA <3 :D

2010-03-02 @ 20:23:32
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0