Kan inte andas...

Jag svär...jag kan inte andas...


Jag är ensam hemma och lyssnar på TH på högsta volym...Och jag lovar jag kan inte ANDAS.
Satte nyss på Hilf Mir Fliegen och jag dör! Tårarna bara rinner..
Jag brukar inte lyssna på TH på hög volym men nu när jag gör det får jag med kännslor i mig och ´fjärlilar vaknar i min mage....

Komm und hilf mir fliegen
Leih mir deine flùgel
Ich tauch´sie gegen die welt
Gegen alles was mich hält
Ich tauch´sie heute nacht
Gegen alles was ich hab
Gegen alles was ich hab

Säg vad ni vill men detta är fan i mig den finsate låten som någonsni skrivits!
Och till er som säger att jag inte förstår vad de sjunger så gör jag det visst. Första gången jag lyssnade på denna låt förstod jag mer än halva låten utan att kolla översättning.

Jag har växt upp med tyska runt om mig...min mammi, mormor, morfar pratar en del. Oma, opa och Anne har pratat till mig på tyska sedan jag var liten och gör det fortfarande. Även om jag inte läser detta språk så tycker jag att det är ett av det finaste och jag förstår ganska mycket. 

Och TH...NI ÄR FAN BÄST!




Om ni tycke att jag är tjatig....så bryr jag mig inte just nu..hehe. Älskar er mina vänner<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0