Hemma!

Kom hem för en stund sedan men fasnade vid TVn. Idag har det varit en trkig och trött dag så i morgon måsta det bli kul! Nu är det bara två dagar kvar i skolan och sedan blir det efterlängtat lov!

Våren har börjat slå ut, snönn smälter och det är nästan översvämning i ån. Det är jätte fint så här års i Söderköping. Jag bara måste släpa med någon kompis ut och ta lite kort. Någon frivillig?
Måsta bara tillägga att på bussen när jag skulle hem så var jag jävligt uttråkad och började då ta lite kort för att bara göra något. Efter som den inte brukar vara så mycket folk på bussen runt 12-1 så trode jag att ingen såg. FEL. Det satt en liten alkis två säten bort och bara´glodde på mig. Han verkade tro att jag var knäpp eller något. Ni skulle sett hommoms blick...och där satt jag har försökte hålla mig för skratt restan av buss resan. Hehe, ja. låter lite konstigt.

Jag just nu!


Nu ska jag skutta tillbaka och se mer på Barbie Rapunsel! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0