Depp...

Ni behöver inte läsa detta, ville bara få det ur mig.

Jag har kommit in i en sådan depp period som jag alltid är i under mars-april. Jag tror att det är pga allt omkring. Skolan blir jobbig och nu när man har betyg får jag panik när jag inte fattar den minsta sak. Och jag får så fort jag inte förstår något med Matten så får jag dåliga minnen och mår ännu sämre.

Och sedan är det här med min födelsedag. De flesta längtar till sin födelsedag medans jag blir sämmre och sämmre varje dag som går.(Detta har inget med mina vänner att göra, utan mer med min familj) Mina föräldrar bråkar om pengar och det här även hänt många gånger att dagen innan min födelsedag att mamma säger "Fan, jag orkar inte bo här längre. Jag vill flytta och slippa er, så kan ni klara er bäst ni vill!" Och att hör henne säga det får mig att tro att det är fel på mig. Jag börjar dock bli van, med det gör lika ont varje gång. 
Jag har också hemska minnen från senare år och det tänker jag inte gå in på.  

Jag drar mig från beröring och vill inte krama eller prata med någon. Speciellt inte någon i familjen. Jag har alltid önskat att jag och min familj kan komma bättre överäns. Visst är det naturligt att bråka, men då ska man reda ut sakerna. Jag har försökt att prata med den två tre gånger förut..men nu vågar jag inte. För jag vet att det inte blir bättre.

Dessa två låtar hjälper mig att bli lite gladare, så att jag inte börjar lyssan på depp musik och får tankar som jag gång på gång försökt stännga ute.

Hilf mir fliegen:

Zoom into me



Så snälla, få mig på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Jancizz

Gumman finnas alltid här för dig!<3333<3333

2010-03-29 @ 18:16:18
URL: http://jancizzanderson.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Sabina då <3 Finns <3 Och du ska veta att vi och din familj älskar dig no matter what <3 :)

2010-03-29 @ 20:04:53
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: jjossan ♥

Finns <3 men din födelsedag kommer bli bra närvifår fixa den ;)hehe

2010-03-31 @ 18:30:42
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0