Dagens

Idag så jag ut så här:




Mörka jeans leggins
En randig stor tröja

Idag blev det ännu en slapp outfits. Vet inte varför jag inte orkar bry mig så myckt just nu om utseéndet. Knaske för att det är lov snart? Kanske bara för att jag är så jävla morgontrött?
Äh, skit samma. Iblan får man se ut som skit. Längtar till sommaren då man bara kan slänga på sig ett par jeans shorts och ett linne. VILL HA SOMMAR! Tur att den är på väg, känner på mig att denna sommar kommer att vara super nice!

/ps. Barbie filmen var jätte gullig! Draken bara: Jag e en mäcktig drake, jag e en mäcktig drake!
Hihi, jag bara älskar sådanna söta barbie och desney filmer. Jag kommer aldrig att växa ifrån dem! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0