Dagens!

Orkade inte platta håret så det fick bli en ful liten knut på huvudet. Smink orkade jag inte anstränga mig med så mycket med så jag kladdade på lite på fransarna men det var allt. I kläd väg var det jeansleggins, V-ringat linne och en midje lång, svartr sikle aktigt, vet inte vad jag ska kalla det. Men en här får ni en bild!




Lite slarviga bilder,men bättre än inget!

Tur att syrran kom hem tidigt idag, jag lyckdes inte ens sätta ihop min mobil(?)som jag hämtade ut tidigare i dag. Nu ska jag nog hoppa i sängen med den nya Frida tidningen. Jag gillar att slarv läsa och kolla på bilder(hehe, jag är som ett barn när det gäller bilder i böcker. De ska vara stora, fina och i färg!) Det är så skönt och veta lite nytt om kändisarna mm är inte så fel? Har ni någon favorit tidning eller något annnat ni brukar slarv läsa?
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0