Center stage turn it up

Jag kom nyss upp ur soffan efter att ha sett dessa filmer på TV 1000.

Center stage tur in up.

Jag har sett denna film någon gång förut men kommer inte ihåg när. Men den var lika bra nu som då. Filmen handlar om en tjet som dansar balett och söker in till en profitionell dans skola där hon träffar en kille(snygg kille hehe) Han kommer in till skolan men inte hon. Hon försöker att visa sin lilla syater att allt är möjligt om man bara vill så därför ljuger hon för sin syster och säget att hon har kommit in till skolan och stannar då kvar i stan och jobbar på en nattklub där hon ofta träffar kilen och de bästemmer att han ska hjälpa henne med dansen.



Den är verkligen värd att se! Skit bra med både fin balett och cool hipp hopp dans!
Rankning: DDD

Armageddon.

Denna film har jag också sett förut. I skolan. Det var inte bra för jag bölade som en liten unge. Hehe.
Den är skit fin. Den är rörande och rolig. Den handlar om an stor sten(astroid?)håller på att träffa jorden och man har då beräknat att några måste flyga upp till rymden för att borra ett stort hål och lägga ner en bomb. Därför tar de kontakt men en av världens frammgångsrikaste olje borrare. Han och hans vänner beger sig ut på en farlig resa till rymden för att rädda planeten. Hehe, jag var tvungen att få det att låta lite dramatiskt på slutel.



Den är verkligen värd att se. Jag hr sett den 4-5 gånger och bölat lik mycket vare gång.
Rankning: DDD

/Ps: Ni har vell hört Aerosmith don´t want miss a thing. Låten är med i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0