Can it be love..?

Är just vad jag undrar just nu?
Jag har nog aldrig kännt kärlek(För utom till familja och vänner) men jag tror att jag har fått en glimt av vad det är. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte alls på kärlek. Det liksom finns inte hos mig. Tror ni på kärlek?

Denna glimt av kärlek har hjälpt mig frmmåt och gett mig självförtroende. Det är för en del "bara några ord" men för mig är det en stor del av mitt liv. Ja, jag pratar om musik. Många har kallat mig emo mm(inga av mina "nyare" vänner, utan gamla så kallade vänner) bara för att jag lyssnar på musik jag kan rellatera till. Men jag känner en underbar känsla när det gäller musik och när man kan hålla sina frvoriters(Tokio Hotel) skiva i handen och tänka "denna är bara min" så känner man sig speciell. 

Jag har inte riktigt vågat köpa en skiva för att jag har varit rädd för att folk ska tycka att jag är konstig. Men va fan? De lever inte mitt liv. Ni tycker vell inte att det är fel? Det är ju som att vara i fängelse.

Några kanske skrattar åt mig nu, men musik för mig är som att skratta. Jag har svårt att å ut känslur geom att prata så då kommer det ut genom musik. Och alla måsta nog hålla med att musik kan man inte leva utan. Eller vad säger ni? 

Tokio Hotel- In your shadow(i can shine)


Tokio Hotel- By your side


Tokio Hotel- World behind my wall

(Ville ha med musik videon på denna låt för att videon säger också så mycket!)

Tokio Hotel- Hilf Mir Fliegen

(För er som inte förstår tyska så ser ni översättningen här)

Självklart så älskar jag typ alla deras låtar och så finns det många andra låtar av andra artiser som är jätte fina. Men TH är mina favoriter så det får bli deras 4 finsate låtar här!


Jag är super lycklig när jag håller en av deras skiva i handen!
Någon som har kännt samma känsla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0