Bästa medecinen!

Den bästa medecinen mot depp är fina låtar och kolla på gamla bilder. Så nu mår jag mycket bättre, även om jag inte har gjort det jag skulle. Jag har även förberätt en liten video blogg till er, om jag vågar lägga upp den. Hehe, det gick inte så bra! Typ 12 tagningar tror jag.

Sk sätta mig med matte och engelska nu. Och senare kommer det upp en bagens outfits och kanske en liten video blogg? Äh, vi får se. Men ida får fina Natalie och Emma stå för en del bilder!




Det är sånna glada och söta bilder jag blir glad av, dessa är bara några. Men
efter som jag aldrig har gillat mitt utseende så har jag undvikit bilder och kameror i några år, tyvärr.
 


Kommentarer
Postat av: natalie

guuush vilka gamla bilder!



I LOOOVE YOU! <3

2010-03-30 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0