10 Till!

Här kommer 10 små sanningar till om vad jag vill hinna göra i mitt liv;-)

11. Springa i en rondel med en massa bilar i(och då menar jag många bilar som ska tuta och skrika på mig..hehe)
12. Gå på rock for mock( ni vet nog inte vad det är)
13. Dra bort en duk från ett fint dukat bord(med ljus och allt..haha)
14. Åka till Thailand
15. Åka till berlin( villket jag kenske kommer att göra i sommar!!!)
16. Åka till Italien(nästa år om vi har tur!)
17. Äta spaguetti glass(i sommar kommer nog detta att hända!!)
18. Tatuera mig(blir nog när jag är äldre)
19. Ta navel pearsing(också när jag blir äldre)
20. Hjälpa hungersnöd(detta detyder inte att jag kommer att hjälpa alla för det är omöjligt för en människa, men något kommer jag att försöka gjöra!)

Nästa 10 kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0