Tipps

Jag sitter här och svulla medans jag väntar på mamma och kom precis på att jag ta och tippsa om en film.


Jag och godis påse. Hehe om ni undrar varför jag ser så konstig ut
så sjunger jag samtidigt.
And if our final day has come
Let’s pretend to carry on
And if the end has now begun
Live on
Live on


Jag hade tänkt att tippsa om Avatar:


Filmer är jätte bra gjord och jag tyckte att det var jätte bra grafik.
Handligen var också bra, men det man blir mest farcinerad öer är hur den är gjord.
Men märkte knappt när det bytte från verklighet till data.

Det är deffrnitivt en film värd att se! Även om man inte gillar fantsy så tror jag att man tycker om denna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0