Ojoj, vilket svullo!?!?

Är så trött effter lägret och jag blir allt tröttare när jag packade upp resten av min väska.
Men när jag skulle gå till datan så tog jag en sväng förbi köket och såg det här:

W-A-T-A!?!?
Mamma hade ju diskat innan hon åkte och effter 2-3 timmar såg det ut så här...
Jaa, vad ska man säga?? Sabina är i farten!


Men man får ta hand om problemet, så nu står jag här och diskar(Y)
Men det går villt till, jag borde sätta en lapp på dörren med stor text: Danger Sabina is on the move, enter at your own risk!
HAHA, nått i den stilen...
Det såg i alla fall ut så här:


Efter som jag var ensam hemma så hade jag ingen att jaga med stekpannan.
Så det fick bli mej själv, villket ledde till att jag råka slå stekpannan i huvudet...ajaj=(


Men ha det bra små grodor, jag kanske bloggar senare i kväll. Jag har ju fem dagar att ta igen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0