Ny kategori: Musik.

Jag har alltså en ny kategori som heter musik. Där kommer jag att skriva om både gammalt och nytt. JAg kommer kanske även att skriva lite om favorit band/artister.
Tipsa gärna om någon av era favortit låter eller artister.


Sitter och lyssnar på lite äldre låtar som betyder mycket...
som tex: Simple paln Welcome to my life.

Jag kan tyverr inte ladda upp ett klipp eller så.
 Jag har ju inte haft min blogg så länge och jag är väldigt oteknisk.
Men om ni vill höra låten så finns den så klart på youtube;)


men så här ser de i alla fall ut.
Det är en gammal bild med det
här är Simple plan.
De har gjort några andra bra låtar som
Shut up och how could this happen o me
(untitled) och Perfect.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0