Liten På Jorden

Var bara tvungen att fixa ett sista inlägg.

Jag såg nyss på nyheterna och började nästan gråta...

I Haiti är det ju katastråf. Det fins folk som smsar till sina vänner och släktingar: "Jag lever, kom och hjälp mig"
Fast de kan inte hjälpa dem. 
Över 100 000 har omkommit i jordbävningarna.
Nyss var det ju en liten tre-åring som blev räddad efter 48 timmar!


Man önska att man kunde göra något... men man märker hur liten man är på jorden när man inte kan göra mycket för att förändra.

Kommentarer
Postat av: mia

guuud så hemskt det är :/



hjälp mig, svara på frågan i min blogg, vad ger man till sin pojkvän på en ettårsdag?



alla förslag är välkomna

kram mia

2010-01-17 @ 22:28:47
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0