Hemma igen:)

Nu har jag kommit hem från bion:D
Vi såg ju Avatar och den var jätte bra. Dagens teknik äger!



Men innan bion så jag jag och Issa på stan ett tag och dagens inköp blev:


Snygga armband från Vila för 130:-
Älskar läder armbandet med nitar, så snyggt!


Min mobil kamera suger, men det här är ett par mörk blå leggins jeans
från HM för 200:-


Dårlig bild med ett par vanliga svarta leggins också från HM för 99:-

Efter stan åt vi och Issa ville ha läsk så jag gav henne ett stort lock så
att hon inte skulle spilla men min idé var vell inte den smartaste...



En gullig bild utanför Vaxcupan där jag hade tängt att köpa ett par skivor
men det var tyverr stängt=(
( Issa försökte att göra peace men kom på att vanten var ivägen:S)

Dagen har varit bra, men i morgon kommer jag inte att blogga efter som det är tävling.
Kommer kanske att slänga in ett inlägg på kvällen.

Kommentarer
Postat av: isabella l .

:)<3

2010-01-10 @ 16:54:21
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0