bilder och PANKAKOR!

Nu har jag sett filmen...igen. Aja den var bara nu med:)
Men nu har jag iaf fixat bilderna från i 30 december2009 då Idol Calle och Eriks lilla besök va här i Norrköping.


Jag fick en skiva signerad...

...Och min arm=D
JAg tycker att det är ganska coolt med kändisar tycker inte ni?

Jag och Jannike är lite sena med julklappar och sånt... men på nyår så fick jag det här as snygga bältet:D
Men jag måste bara in till stan och byta det. Men tck så jätte mycket sötos<3


As grymt bälte!!

Nepp nu ska jag gå och äta min favorit mat pappas PANKAKOR!!!
Och sedan ska jag packa för i morgon ska jag åka på läger till Sundsvall.
Det ska bli kul att träffa tjejerna lite igen... det var ett tag sedan:)

Kommentarer
Postat av: isabella l .

Oj Sabina bloggar :D <3 Haha, fortsätt med bra uppdatering =)

2010-01-02 @ 15:49:49
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0