2010-01-02

Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart äta frukost med mammi, vi ska kolla på "Natt på museet 2" jag och pappa såg den i går men mamma somna efter bara 10 min(haha)

Här kommer lite bilder från nu i morse, men jag laddar upp bilderna från nyår senare(har en otålig mamma som vill ha frukost, hehe)

En morgon trött Sabina, haha

Lilla jag nyvaken och trött...haha!

NYa teeltubbis skor;D

MIna nya inneskor fina svarta uggs=)



Läppglanset jag vann under nyår på "julklappspelet"


Och en liten spegel coh...


Läppbalsam:)

Bilderna från nyår kommer upp efter filmen coh då ska jag kolla om jag har lyckats få upp några bilder från Idol Erik och mig och issa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0