Vilken Drömm...

F*an att jag aldrig lär mig asså...när jag vet att jag vill och vet i tid att det är...Damn!
Jag skulle ha köp TH-biljetter när jag hade chansen...jag satt ju och kollade på Ticket.se.
Tänk vad härligt att hoppa och skrika sig hes...åhhh!
Drömmer om det varje natt...HAHA(tro inte att jag är beroende..jag vill gå på alla konserter runt om Sverige..hehe)

Har just läst villka överaskningar som kommer till killarna från Svenska fan.

1. Klappa/Stampa i takt och peka mot Bill under Hey Du/Hey You


2. Kasta gula och blå ballonger under Forever Now/Für Immer Jetzt


3. Sjunga “By Your Side” när killarna lämnat scenen.
(en av deras finsate låtar..haha jag tycker att alla deras låtar är vackra men Hilf mir fliegen, by your side, world behaind my wall är väldigt speciella. Man blir så glad när man hör den och man får en rysning längst hela kroppen..hehe, det får iaf jag;P)

Asså så kolt att se flera tusen människor stå och klappa tackten, kasta balonger och sedan sjunga en låt till killarna som ette litet "tack för att ni gör det ni gör"



Vad ska jag säga...VILL GÅ!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0