The Uggly Truth

Japp, det var denna söndag då. Den är inte över än men,men. Jag hade i alla fall jätte trevligt och kul!
Nu ska jag fixa mig inför sängen om man säger så..hehe. jag är trött och ska sova mycket i natt hoppas jag.


Vi såg filmen The uggly truth och den var bra!



Orka inte ta någon bild så denna får stå för mitt lilla godnatt inlägg:

Det här var i 7an tror jag... jag och jannike tog en promenad runt
strömen och det var kul. Saknar dessa tider lite. Hemska men ändå fina
minnnen. Det på minner mig om villka fantastiska vänner jag har och
jag kan knappt fatta att jag lämnade den för en sådan liten sak som att
leva i en "film" för ett halv år...Du är finsat Jannike<3


Sov gott kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Jancizz

<33 älskar deej :) du vet att jag alltid kommer finnas här för deej!! <33 du är finast&fantastisk ;D

2010-02-07 @ 20:28:38
URL: http://jancizzanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0