Stan och filmkväll!

Snart ska jag bra till stan med Jannike och kanske köpa något? HAr ca 400 att göra något för så vi får se vad jag kommer hem med. Jag har inte varit så social på lovet hittills så nu måste jag ta tag i mig själv och börja träffa lite folk och så! Är så jävla lat när jag är ledig och ligger henna som en soffpotatis och slappar sover och äter..hehe vilket liv va? Det är ju så jobbit att gå ner till bussen och sedan åka 25 min in till stan...

Äh, får ta tag i mig själv. Ska sminka mig och byta om nu, orkar fan inte ens gå till garderoben HAHA!
Ska nog också hitta någon film till filmkvällen också;-)



Några bilder när Jannike sov hos mig! Jag "pruttar" på bilden överst
men jag har ingen aning om vad Jannike gör... någonting konstigt som
vanligt eller? Hehe, gumman är sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0