Skola=blä

Kom hem för ett tag sedan och har tagit en dush. I morgon börjar ju skolan...blä!!!
Längtar redan till nästa lov! Haha.
Någon mer som gör?

Äh, ska kolla på skidor nu tror jag.
Ska i alla fall ta en god glass med ett ton oboý pulver i. Så gott!
Är det någon mer som äter det?
Jag har nog gjort det sedan jag var fyra.  Ville så gjärna ha en choklad glass men vi hade bara vanilj så det problemet var bra att lösa. hehe. Jag klarar inte ens en morgon utan ett glas oboý.

Det var trevligt med Jannike idag. Förutom att vi stod i kö 1h och 40 min. Det slutade så klart med att vi fick våra autografer och i mitten av allt så köpte jag cola och nappar till oss.;D

Ni hejar vell på Erik i finalen?!?


Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Jag brukar äta glass med o'boy i hahaha (:

2010-03-01 @ 14:43:17
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0