Så är det att vara Sabina

Du går in i ditt rum för att städa. Vilket betyder att du ska leta efter något viktigt som du tappat bort.
Mitt i röran så hittar du:

* Godis pappe sedan sommaren-09
* En julklapp du skulle gett en kompis vid nyår
* En väska du gjorde i fyran
* En tröja som syrran frågade efter för tre veckor sedan medans du svara:
   "Jag vet vell inte vart din tröja är. Inte hos mig iaf, du använde den ju sist!"
* 240kr
* ID-kort och Bad-kort
* En bok du trodde du hade tappat på stan.
* Ett skolarbete som du fick gör om efter som du hade "tappat" bort det.
* Vicktiga papper.
* Anmälningar till tävlingar
* En stor hög med tvätt

Sedan hittar du det du leta efter på en öppen yta(den ända öppna ytan som fanns på bordet) på skrivbordet.
Du skrattar åt det och blir glad över att du hittat det efter ca 40 min. Du får lust att hoppa i sängen för att fira men upptäcker att det inte går... efter som du har ställt till med mer röra än det var innan...

Så är det att vara Sabina'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0