Österike? Tjeckien? Irland?

Sitter och kollar på fina ställer i europa. Mammma, Pappa och jag kanske ska åka till någor fint ställe...vet inte vart och det är inte säkert... Det kommer nog inte att bli en solsemester eller så. Vi kommer nog lete efter något billit ställe nära Sverige. Jag vill i alla fall inte till Lettland, frankrike eller England.
Jag tycker att österike verkar fint men jag är inte så säker på att pappa vill åka med dit..hehe. Han vill bara ligga på stranden och dega som en gammal kossa i hagen...

Men man måste erkänna Österike är vackert!


En massa besg och grönt!
Och ta en rid tur!
 Åhhhhh!!!!!!!!!!
Haha, låter som ett litet dagisbarn!

Vet ni något fint ställe?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0