OS i Vancover 2010

Kom inte i säng när jag ville. Jag råkade fasna framför TV:n och kollade på skidor. Det var riktigt spännande och man blir ju lite stolt när det är 3 Svenskar topp 10! Och ett guld och två silver! och i mellan det en tysk medalj.
Mina favorit länder stod på pall idag och jag kommer nog somna med ett leende på läpparna! Jag förstår hur mycken man ger för sporten och hur man blir fest för den! Det är en livsstil och att se den nå upp till sina drömmar gör en väldigt rörd! Man blir glad och får hopp. Dessan killar är nog stora förebilder för unga skidåkare!


Yeeh!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

2010-02-21 @ 10:58:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0