Ont i Foten!

Dagen började som sagt med att jag inte hitta min data och sedan på bussen så kom jag på att jag hade glömt hörlurar! Hur kan man glömma hörlurar? Det är en av de fem sakerna som man kollar innan man går utanför dörren... hörlurar, nycklar, plånbok, mobil och att man har byxorna på sig! Kul att sitta på en buss i 25-30 minuter och inte ha musik i öronen...blä!

På gympan så hade vi bara fotboll som ni vet att jag verkligen HATAR! Det skulle vara kul om jag kunde det men jag spelar som en pungrotta. Jag lovar, det är inte fint...men jag försöker i alla fall ;-)
Fast fick ganska ont i foten när jag sparka på Manne istället för bollen...haha

Sedan drog jag till Jannike ett tag och sedan var det landträning. Boxning. Det var skit kul, men höll på att slå min lilla vän hela tiden..hehe.

Ska sätta mig med gitarren och spela lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0