Min lilla dag!

Detta kommer att bli ett långt inlägg med många bilder...

Dagen började med att vår lärare blev sjuk så vi fick se på en film som hette Fucking Åmol. Inte min film smak men sen kan nog vara bra för leddar och gayar att se på... så att de förstår att det inte är något fel med att vara så, att det är modigt.

Efter rasten kom jag in i klassrumet och såg detta:

Mitt bland alla stolar så ligger lilla Tuling(ca: 150-155cm) Han skulle
tydligen ligga där tills lektionen skulle börja...haha!


Sedan mötte jag upp min Mammi för att åka till sjukhuset och kolla in astma.
Jag måste säga att jag älskar väntrummen!




Jag utamna mammi i fia med knuff och förlora stort...det brukar vara jag som vinner!
Men någon gång måste hon också vinna;-)


Det finaste med väntrummen är nog alla teckningar som hänger på väggen!


Så här såg min teckning ut...hehe fin va? Jag signera sen och ritade 
TH loggan!

Hela besöket avslutader som alltid med en god glass!

Det svåra med att köpa glass är att veta vilken smak man ska ha
(brukar jamt ta choklad men det fanns tyvärr inte..) Och sedan ska 
man välja villken kula som ska vara undert och vilken som ska vara övers.
Och sedan villken ferg man ska ha på skeden!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0