Lite skönhets/hälso tips

Jag har inget att göra så nu har jag fixat lite bilder på min slappa hemma outfits:


flis, jogging byxor och uggs<3

nu kommer en hel del tips om hud och hår!



Det här finns att köpa hos olika frisörer, denna kommer från
fix i söderköping. Den är riktigt bra för håret och gör det lent och
behandlat. Denna product finns även som schampo och balsm.
Den kostar der emor lite mer.

Rankning: DDDDD!


Det här är är nästan samma som åvan men inte "lika bra" den är billigare
men man får änå att bra resultat.

Rankning: DD


Ansikts rengöring. Den fungerar bra för fet hy. Jag har inte särskilt fet
hy så jag blir väldingt torr av den med då så smörjer jag in mig med kräm.
Tar bort finnar och porer.

Rankning: DDD


Jag får ofta  beröm för mina lena händer så nu ska jag avslöja mitt lilla trick.

Varje natt sörjer jag in mina händer med det här. Hänerna blir lena och mjuka!

Rankning: DDDDD


Läppsyl varje kväll och nga torra blödande läppar!
finns att köpa över allt!
Say goodby to dry lips!

Rankning: DD


För dina fransar. Efer som vi tjejer sminkar oss nästan varje dag i flera
år gör så att fransarna slits ut och får inte samma näring. Det här är
en slags mascara somåterställer dina fransars näring och ger en fin
"naturlig behandling" tlll dina fransar. Man använer den under mascaran
och på natten.
Finns att köpa på Kicks

Rankning: DDDDD


det här är mina
fransar utan mascara 


Kom på vad jag skulle skriva i förra inlägget!

Jag slog rekord på sidvisningar:D 45 var det...bra jobbat alla! hehe<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0