Hej hopp kanin snopp

Hej hopp kanin snopp!
hehe...dagen har varit bra men jag tog på min lite snbbkläder och på kvällen blev det träning.
Det är skönt att röra lite på sig tycker jag.

Idag hade jag på mig min tröja(svrt vit) från Bik Bok för 299:-?
Och svarta leggins, Jag har inte orkat använda ringar oh armban nu denna vecka. Vet inte var för men har varit trött som ni kanse märker på uppdateringen. Kanske är det för att vi har lov snart och jag längtar som fan eller så är det pga olika känslor som virvlar i magen...


Jag och min fina vänn Natalie<3 Du är super fin gumman! 

Japp nu säger jag godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: natalie

III LOVE UUU <3

2010-03-10 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0