Godis!

Nu ska mamma ooch jag gå ner till Willy´s för att köpa ett stort last med godis!
Idag har jag rotat lite i min garderob och hittat en massa(hehe en massa för mig är 2-3st) sommar klänningar! Åhh...fy fan vad jag längtar till värme och solbränna! Kanske ska jag ladda upp en liten bild på några av dem?

Jag har i alla fall kommit ur mitt nattlinne och tagit på mig kläder så jag ser ut så här:

Rosa sport tröja och blå jeansleggins(slapp stil)


Haha mitt hår! Det lev fel ljus på bilden men kolla håret..hehe


Tog på mig mössa för att få ner volymen lite...jag har
egentligen skit svårt att få volym på mitt hår. Det brukar va krullit
och hängande men idag var det volym och plattare.

Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0