Gammalt och nytt


Idag blev det lite gamla kläder från syrrans garderob...hehe, nu när hon är på JSM(junior sverige mästerskap) så kan jag låna hur mycket jag vill! Haha.

Sedan drog jag till stan med Jannike;)

Haha, ursäkta blicken och facet...
En korall blå boddy från gina
en bälte med nitar på spänet
Mitt nit armban
Lack leggins
och en midje kjor(ett linne...)


väggen ser rosa ut..hehe
Jag bara älskar bobby ryggar!!!
Här ser man min simmar rygg ganska bra..


Min nya tröja från bik book(stavning?)
Den kosta 299:-


Min nya ring från glitter för 59:-(tror jag)
Ser ni vad det är för märke?



Nu ska jag se om det lilla sniller här kan komma på hur man ladder upp video inlägg...kommer nog ta några timmar...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0