En massa bilder!

Det har varit en rilig dag och jag och Jannike har haft skit kul! Hehe, jag i alla fall. Vi gjorde många saken som tillexempel besöka gammla BR. Och vi kunde som vanligt inte låta bli att trycka på allr vi såg...och till sist så satt vi på golvet och spela ett musse spel..haha!
Har tyverr inte bild på det, men det såg kul ut.



Haha! Meningen med denna bild var att i skulle få en idé och pennan 
skulle böja lysa...



De finaste hattarna jag någonsin sett! Vad tycker ni? Ska jag köpa?



WTF?!? En huvud kliare? En ska är klar...Jannike vill ha!


Japp, så här ser födelsedags kort ut nu för tiden...Ska nog köpa när
mamma fyller år;-)




Vi träffade en kille som hette Franklin på vägen, han var skit snäll!


Och efter ett tag började skaker och ting hetta till lite...



Varav Franklins tjej Lisa blev arg och det blev catfaight mellan Lisa
och Jannike som då försvarade mig!

Nog med catfaights vi hitta några snygga plagg också!


Jag blev helt kär i denna tröja! Från New Yorker för 160 eller nått.


Fint, fint!



Denna klänig var
skit snygg!
Ville inte ladda upp den som stor bild.
Det känns lite naket.

Åter kommer med en lite videro som var lite kul;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0