Dusch och tattueringar

Har tagit en dusch nu coh ska springa till köket för att steka potatis bullar...MMMM!
Är riktigt hungrig nu!

Jag jusst nu!



BTW

Jag är ju ganska förtjust i små tattueringar och jag såg detta och tycker att det är fina symboler. Men jag skulle inte villja ha den så där. Utan kenske bakom örat eller på foten, sen skulle jag nog inte ha alla utan bara någon. Jag tycker också att tillit tecknet är fint(hitta ingen bild på det nu men jag vet hur det ser ut)...men är alldeles för ung nu kanske när jag är 17-18...;-)


Tro,
Hopp,
Kärlek
,

Jag tycker mest om tro eller hopp. Jag tror inte på kärlek så tro och hopp är med jag eller vad man ska säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0